Ημερομηνία Έναρξης: 07/06/2022

Ημερομηνία Λήξης: 23/06/2022

Διάρκεια: 18 ώρες

Ώρες εφαρμογής: 18:00 – 21:15

Πληρωτέο ποσό από δικαιούχους επιχορήγησης από την ΑνΑΔ: €130

Κόστος προγράμματος χωρίς επιχορήγηση από την ΑΝΑΔ: €328

Επιχορήγηση ΑνΑΔ: €198

 

Ανάγκη κατάρτισης:

H ανάπτυξη και η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή του εμπορίου σήμερα είναι επείγουσα και αναγκαία λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων και της τεράστιας σημασίας που έχουν σήμερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ζωή μας τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο. Επιπρόσθετα με τους πιο πάνω παράγοντες, ήρθε και η πανδημία που άλλαξε με πολύ γρήγορους ρυθμούς τη μορφή του εμπορίου σε online πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών.

Οι σημερινοί επαγγελματίες καλούνται να πραγματοποιήσουν αυτό το έργο με σύγχρονες γνώσεις και ψηφιακές ικανότητες, που θα τους επιτρέψουν να αναλάβουν νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, υποστηρίζοντας τη μετάβαση της επιχείρησης στο διαδίκτυο.

Η διοίκηση προχωρώντας στο έργο της θα χρειαστεί πρακτικές και εμπεριστατωμένες γνώσεις εφαρμόζοντας σύγχρονες μεθόδους και διαδικασίες αποτελεσματικής διαχείρισης και οργάνωσης πωλήσεων στα social media και ειδικά στο Facebook γνωρίζοντας επίσης, τις βασικές ενέργειες της διαχείρισης, της μέτρησης και της απόδοσής τους, στην ψηφιακή τους επιχειρησιακή επικοινωνία η οποία είναι μείζονος σημασίας.

Με αυτό τον τρόπο συμβάλλουν στην ανάπτυξη της επιχείρησης και αναβαθμίζουν το επαγγελματικό τους επίπεδο κερδίζοντας το χαμένο έδαφος και εξελίσσοντας την επιχείρησή τους ψηφιακά. Με αυτόν τον τρόπο επίσης, η επιχείρηση έχει περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης βρισκόμενη πλέον σε ένα διεθνές ψηφιακό περιβάλλον.

Παράλληλα τα στελέχη της επιχείρησης αξιοποιούν τις νέες γνώσεις και τις ικανότητές τους, δημιουργώντας ένα νέο υψηλό επίπεδο ποιοτικής επαγγελματικής παρουσίας και προστιθέμενης αξίας στην επιχείρηση και γενικά στην αγορά στον 21ο αιώνα της τεχνολογίας.

Περιγραφή υποψηφίων για συμμετοχή:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Υπεύθυνους και άλλο τεχνικό/επιστημονικό προσωπικό στα Τμήματα Μάρκετινγκ και Πωλήσεων καθώς και άλλα στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με τις on line πωλήσεις μέσω των social media και του Facebook και θέλουν να αναπτύξουν και να αναβαθμίσουν τις γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητές τους στη διαχείριση της ψηφιακής επιχείρησης και των on line πωλήσεων

Μέθοδος Κατάρτισης:

Σύγχρονη εξ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση

Περιγραφή περιεχομένου προγράμματος:

  1. Πώς ανταποκρίνεται μια επιχείρηση στη σύγχρονη εποχή που ο τρόπος εργασίας που γνωρίζαμε ως σήμερα έχει αλλάξει. Γιατί είναι σημαντικό μια επιχείρηση να γίνει ψηφιακή. Πώς μπορεί να γίνει ψηφιακή και πώς οι επαγγελματίες συμβάλλουν στην ψηφιακή αποτελεσματικότητα της επιχείρησής τους.
  2. Πώς λειτουργεί το επιχειρείν στο διαδίκτυο και η αποτελεσματικότητά του. Η σημασία του διαδικτύου για την ανάπτυξη της επιχείρησης.
  3. Ανάλυση και επεξήγηση της χρήσης του Facebook. Ανάλυση της χρήσης μιας σελίδας Facebook, τα προφίλ των ομάδων που προκύπτουν μέσα από τις σελίδες και τα προφίλ της αγοράς. Πώς να φτιάξουμε της δική μας σελίδα. Πώς να δημιουργήσουμε μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook βήμα προς βήμα.
  4. Ανάλυση/επεξήγηση γιατί η συχνή δημοσίευση είναι το κλειδί για την ώθηση μιας ανάρτησης Facebook. Γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε το κοινό μας. Τρόποι εντοπισμού και περιορισμού του κοινού μας με έμφαση στο προφίλ των πελατών μας. Με ποιους τόπους μπορούμε να προσελκύσουμε το κοινό μας έτσι ώστε να αυξήσουμε τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τη σελίδα μας.
  5. Η σημασία της δημιουργίας καλού και ελκυστικού περιεχομένου σε μια σελίδα. Τρόποι δημιουργίας καλού περιεχομένου και περιεχομένου αξίας. Πώς μια ανάρτηση μας βοηθά στην προώθηση της σελίδας μας και τι επιλογές πρέπει να περιέχονται σε αυτή.
  6. Η διαφήμιση είναι ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι στη προώθηση της σελίδας που έχουμε δημιουργήσει. Σημαντικότεροι τύποι της διαφήμισης και η αποτελεσματικότητά τους. Market Place και πώς μπορούμε να προωθήσουμε τα προϊόντα μας. Ανάλυση των τεσσάρων κατηγοριών που υπάρχουν στο Market Place και η χρησιμότητα της κάθε κατηγορίας.
  7. Πώς δημιουργούμε ένα post και το δικό μας story σε μια επαγγελματική σελίδα.
  8. Τύποι διαφημίσεων που υπάρχουν στο Facebook και πώς μπορούμε να στοχεύσουμε στα σωστά άτομα με αυτές. Ανάλυση εργαλείων για τη δημιουργία διαφημίσεων. Επεξήγηση των τριών διαφορετικών κατηγοριών που υπάρχουν για τη διαφήμιση στο Facebook.

Βιογραφικό Εκπαιδευτή:

Ο Αντρέας Νεοφύτου είναι πιστοποιημένος από την ΑνΑΔ Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης. Είναι ένας δυναμικός Διευθυντής ψηφιακού Μάρκετινγκ με 8+ χρόνια εμπειρίας στη δημιουργία, συντήρηση και εκτέλεση επιτυχημένων εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ. Κατέχει εκτεταμένες γνώσεις στον τομέα του μάρκετινγκ και έχει πάθος για τις ψηφιακές τεχνολογίες.

Διαθέτει εμπειρίες στη δημιουργία και υλοποίηση επιτυχημένων καμπανιών με επίκεντρο τον πελάτη, με στόχο τη βελτίωση της αναγνωσιμότητας και της παρουσίας της επωνυμίας. Είναι συνεργατικός και δημιουργικός με στόχο τη διαχείριση περιεχομένου παρουσίας ψηφιακού μάρκετινγκ. Έμπειρος σε κορυφαίες ομάδες επαγγελματιών μάρκετινγκ για την επίτευξη και υπέρβαση των στόχων του ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι οργανωτικός με εξαιρετική εργασιακή ηθική δουλεύοντας πάντα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Θα απονεµηθεί από το ΚΕΚ KES College Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όσους από τους συµµετέχοντες θα ολοκληρώσουν µε επιτυχία το πρόγραµµα.

Κατεβάστε το πλήρες Φυλλάδιο Προγράμματος εδώ.

ANAD

ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΚΕΚ) KES COLLEGE 

Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5
1055 Λευκωσία - Κύπρος

Τηλ. : +357 22 875737
Φαξ : +357 22 756562

Email: info@training.kes.ac.cy