Έναρξη: 16/6/2022                                   Λήξη: 17/6/2022                               Διάρκεια: 12 ώρες

Ημέρα και ώρες εφαρμογής: Πέμπτη και Παρασκευή από τις 08:30 – 15:30 Διάλειμμα: 10:00 - 10:15, 11:45 -12:00 και 13:30 -14:00

Χώρος εφαρμογής (ΔΕΚ):   KES College, Λευκωσία.             Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά

Πληρωτέο ποσό για επιχειρήσεις που δικαιούνται επιχορήγηση από την ΑνΑΔ: €140

Κόστος χωρίς την επιχορήγηση της ΑνΑΔ: €272                                   Επιχορήγηση ΑνΑΔ: €132

Ο ελάχιστος αριθμός θέσεων είναι 6.                                 Ο μέγιστος αριθμός θέσεων είναι 25.

 

Πληροφορίες και Εγγραφές:

Kέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης @ KES College

Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5, 1055 Λευκωσία

www.training.kes.ac.cy     Τηλ: 22875737    Φαξ: 22756562      Email:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Σκοπός του προγράμματος

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση του προσωπικού μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην δημιουργία ηλεκτρονικών καταλόγων/τιμοκαταλόγων προώθησης οι οποίοι θα μπορούν να αποστέλλονται σε συνεργάτες, πελάτες αλλά και να βρίσκονται διαθέσιμοι στο ηλεκτρονικό τοπίο. Βασικό σημείο της κατάρτισης είναι η ορθή φωτογράφηση και η χρήση αντιπροσωπευτικών φωτογραφιών οι οποίες θα αναδεικνύουν και θα αποδίδουν αξία στα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες.

Με την σωστή προβολή και ανάδειξη των προϊόντων μέσα από ελκυστικούς, πλήρης και ορθώς ενημερωμένους καταλόγους, θα μπορεί να αυξηθεί η παραγωγικότητα των επιχειρήσεων, θα υπάρχει γρηγορότερη και άμεση επικοινωνία με συνεργάτες και πελάτες αλλά και πολύ υψηλότερη ποιότητα εξυπηρέτησης αφού θα μειωθούν τα επικοινωνιακά σφάλματα, οι παρεξηγήσεις, τα προβλήματα και θα συμβάλουν στην αύξηση των πωλήσεων. 

Σε ποιους απευθύνεται:

Εργαζόμενοι σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προμηθευτές, πλασιέ και καταστηματάρχες στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο. Επίσης άτομα στον χώρο των υπηρεσιών όπου η χρήση τιμοκαταλόγων θα βοηθήσει την αύξηση της παραγωγικότητας και των πωλήσεων. Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν επίσης Υπεύθυνοι τμημάτων μάρκετινγκ και στελέχη οργανισμών.

Στόχοι:

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων ο καταρτιζόμενος μπορεί να:

  1. Περιγράφει τους επικοινωνιακούς στόχους της επιχείρησης.
  2. Απαριθμεί τις επιλογές ορθής φωτογράφηση προϊόντων
  3. Περιγράφει πώς οι εικόνες και το styling μπορούν να επηρεάσουν την αντίληψη του θεατή.
  4. Aναγνωρίζει τα χαρακτηριστικά των καταλόγων οι οποίοι είναι ελκυστικοί στο κοινό
  5. Αναγνωρίζει πώς συνδέεται το branding του οργανισμού με τον ψηφιακό κατάλογο
  6. Αναγνωρίζει τα χαρακτηριστικά των ψηφιακών εικόνων και τα διαφορετικά είδη (JPG, PNG).

Σε επίπεδο δεξιοτήτων ο καταρτιζόμενος μπορεί να:

  1. Να συσχετίζει τους επικοινωνιακούς στόχους της επιχείρησης με την εικόνα των καταλόγων
  2. Να φωτογραφίζει προϊόντα με τον σωστό τρόπο (χρήση φωτισμού, οπτικών γωνιών, φόντο κλπ)
  3. Να σχεδιάζει ψηφιακούς καταλόγους έτοιμους για αποστολή ή χρήση στο ψηφιακό τοπίο
  4. Να καταγράφει σωστά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων
  5. Να οργανώνει αρχείο με φωτογραφίες
  6. Σχεδιάζει οπτικά μηνύματα για σκοπούς προώθησης και χρήσης σε καταλόγους
  7. Διορθώνει τις φωτογραφίες ώστε να γίνονται πιο ελκυστικές στους δέκτες

Σε επίπεδο στάσεων ο καταρτιζόμενος να:

  1. Υιοθετεί υπεύθυνη στάση επικοινωνίας προς τους καταναλωτές, σχεδιάζοντας καταλόγους οι οποίοι να ανταποκρίνονται σε αληθή στοιχεία όσον αφορά τα προϊόντα.
  2. Ενθαρρύνει πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων/συνεργατών ρωτώντας για ανατροφοδότηση όσον αφορά την επικοινωνία του περιεχομένου των καταλόγων.
  3. Αισθάνεται δημιουργικός/ή φτιάχνοντας διαφορετικές εκδοχές διάταξης των σελίδων.

Περιεχόμενο προγράμματος:

Ενότητα 1:Εισαγωγή στους Ψηφιακούς καταλόγους

  • Υποενότητα 1: Τι είναι ο κατάλογος και ποια η χρήση του
  • Υποενότητα 2: Η εμπειρία του Καταλόγου: Η σημασία της χρήσης των καταλόγων για σκοπούς
  • Υποενότητα 3: Διάφοροι τύποι καταλόγων και η χρήση από τα μεγάλα brands
  • Υποενότητα 4: Βασικές αρχές σύνθεσης και σχεδιασμού καταλόγου

Ενότητα 2: Η χρήση φωτογραφιών για καταλόγους

  • Υποενότητα 1: Ποιες είναι οι κατάλληλες φωτογραφίες για χρήση σε καταλόγους ανάλογα με την κάθε κατηγορία.
  • Υποενότητα 2: Πηγές εξεύρεσης φωτογραφιών για καταλόγους
  • Υποενότητα 3: Χρήση Αυθεντικών φωτογραφιών
  • Υποενότητα 4: Φωτογράφηση προϊόντων / υπηρεσιών για χρήση σε καταλόγους
  • Υποενότητα 5: Τεχνικά χαρακτηριστικά & Διόρθωση φωτογραφιών
  • Υποενότητα 6: Αρχείο φωτογραφιών

Ενότητα 3: Σχεδιασμός ηλεκτρονικού καταλόγου

  • Υποενότητα 1: Προσχέδιο Καταλόγου, Κατηγορίες, Περιγραφές & Τιμές
  • Υποενότητα 2: Σχεδιασμός καταλόγου σε μορφή PDF με τη χρήση Power Point
  • Υποενότητα 3: Δημιουργία Template, Τίτλοι και άλλα γραφιστικά στοιχεία
  • Υποενότητα 4: Διόρθωση Καταλόγων και τελική μορφή

Ενότητα 4: Προώθηση καταλόγου και χρήση στο ηλεκτρονικό τοπίο

  • Υποενότητα 1: Catalogue Marketing και η Αξιοποίηση των καταλόγων
  • Υποενότητα 2: Αποστολή Ηλεκτρονικών καταλόγων στο καταναλωτικό κοινό
  • Υποενότητα 3: Χρήση καταλόγων σε online πλατφόρμες για αύξηση πωλήσεων.
  • Υποενότητα 4: Άλλες ομάδες στόχοι και κανάλια επικοινωνίας αποστολής καταλόγων

Εκπαιδεύτρια προγράμματος:

Η Παναγιώτα Μιχαήλ κατέχει πτυχίο Οπτικής Επικοινωνίας με κατεύθυνση Illustration for Animation και μεταπτυχιακό τίτλο στο Marketing Management με έμφαση στην επικοινωνία και την ψυχολογία των καταναλωτών. Εργάζεται ως υπεύθυνη επικοινωνίας και design στον χώρο του λιανικού εμπορίου αλλά και ως εκπαιδευτικός στον ιδιωτικό τομέα στον χώρο του design. Ασχολείται κυρίως με την εταιρική εικόνα των επιχειρήσεων, τον σχεδιασμό ηλεκτρονικών καταλόγων αλλά και την προώθηση της θετικής κουλτούρας στον χώρο εργασίας. Παράλληλα, είναι εκπαιδεύτρια σε προγράμματα Erasmus+ και εισηγήτρια σεμιναρίων οπτικής επικοινωνίας. Είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της ΑνΑΔ.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

Θα απονεμηθεί από το ΚΕΚ KES College Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όσους από τους συµµετέχοντες θα ολοκληρώσουν µε επιτυχία το πρόγραµµα.

Κατεβάστε το πλήρες Φυλλάδιο Προγράμματος εδώ.

Το ΚΕΚ KES College έχει εγκριθεί από την ΑνΑΔ και ως Κέντρο Αξιολόγησης Επαγγελματικών Προσόντων (ΚΑΕΠ) στους τομείς Τουριστική Βιομηχανία και Παροχή Επαγγελματικής Κατάρτισης.

προδιαγραφές

ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΚΕΚ) KES COLLEGE 

Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5
1055 Λευκωσία - Κύπρος

Τηλ. : +357 22 875737
Φαξ : +357 22 756562

Email: info@training.kes.ac.cy