eksipiretisi pelaton 1920x445

Μάρτιος/Απρίλιος 2023

Ώρες: 08:30 -16:30

Διάρκεια: 7 ώρες

Χώρος: KES College, Λευκωσία

Πληρωτέο Ποσό για επιχειρήσεις που δικαιούνται Επιχορήγηση από  την ΑνΑΔ: €140

Κόστος πριν την επιχορήγηση: €259                                            Επιχορήγηση ΑνΑΔ: €119

 

Σύντομη Περιγραφή:

Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας οδήγησε στην περαιτέρω ανάπτυξη της παγκοσμιοποίησης, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε προϊόντα, αγαθά και υπηρεσίες, απ’ όπου κι αν βρίσκονται σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου. Επιπρόσθετα, η πανδημία οδήγησε τις επιχειρήσεις να επανεξετάσουν τον τρόπο λειτουργίας τους και της στρατηγικής τους, υιοθετώντας την τηλεργασία και την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Μέσα στα πιο πάνω πλαίσια υπάρχει ανάγκη, για να παραμείνουν οι επιχειρήσεις ανταγωνιστικές, να είναι προετοιμασμένες και να διαμορφώσουν πολιτική τηλεργασίας προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους με σωστό σχεδιασμό και διαμορφώνοντας την κατάλληλη κουλτούρα για να επιτύχει. Η πολιτική αυτή πρέπει να ενσωματωθεί στις πολιτικές για το Ανθρώπινο Δυναμικό.

Η απομακρυσμένη διοίκηση ομάδων είναι πολύ περισσότερα από την απλή εφαρμογή μιας πολιτικής εργασίας από το σπίτι. Ο σκοπός του προγράμματος κατάρτισης είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ενημερωθούν και να εφαρμόσουν ορθά τις βέλτιστες πρακτικές απομακρυσμένης εργασίας, για να μπορέσουν να είναι προετοιμασμένες να αντιμετωπίσουν τον έντονο ανταγωνισμό στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον εργασίας.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το πρόγραμμα αφορά Διοικητικά Στελέχη, Λειτουργούς, Υπεύθυνους Τομέων Εργασίας,

Υπεύθυνους Τμημάτων, Υπεύθυνους Έργων, Συντονιστές Ομάδων, Διευθυντές Ανθρώπινου

Δυναμικού.

Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά

Μέθοδος Κατάρτισης: Η υλοποίηση του προγράμματος θα γίνει με κατά πρόσωπο εκπαίδευση.

Στόχοι:

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  1. Αναφέρουν τις βασικές αρχές απομακρυσμένης εργασίας.
  2. Διατυπώνουν τις επιδράσεις της απομακρυσμένης εργασίας στο ανθρώπινο δυναμικό.
  3. Κατονομάζουν τις φάσεις εφαρμογής για απομακρυσμένη εργασία.
  4. Εντοπίζουν και αναπτύσσουν εταιρικές αξίες που σχετίζονται με απομακρυσμένες ομάδες.
  5. Κινητοποιούν τους εργαζομένους να ενστερνιστούν τις προοπτικές απομακρυσμένης εργασίας.
  6. Εντοπίζουν και Αξιολογούν τις ανάγκες για δημιουργία απομακρυσμένων ομάδων.
  7. Υιοθετούν την απομακρυσμένη εργασία.
  8. Διαμορφώνουν πολιτικές που σχετίζονται με απομακρυσμένες ομάδες και εργασία.

Εκπαιδευτής:

Ο Δρ. Κωνσταντίνος Δέδες είναι απόφοιτος της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, της National Academy of Business Administration της Νέας Υόρκης, με ειδίκευση στα Διεθνή Επιχειρησιακά Χρηματοοικονομικά, και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών από το ίδιο ίδρυμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) με ειδίκευση την Επιχειρησιακή Στρατηγική και Λήψη Αποφάσεων. Από το πανεπιστήμιο Αιγαίου έλαβε τον διδακτορικό του τίτλο στην επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική ως Ειδικός Μεταπτυχιακός Υπότροφος και παράλληλα τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (M.Sc.) του προγράμματος Ναυτιλία, Μεταφορές και Διεθνές Εμπόριο.

Έχει εργαστεί ως Ανώτερος Λέκτορας και Ακαδημαϊκός Διευθυντής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Glyndwr και του κολλεγίου Blake Hall College του Λονδίνου. Επίσης έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος σε μεγάλους οργανισμούς παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών όπως και στέλεχος στο Χρηματιστήριο της Θεσσαλονίκης. Από το 2021, έχει αναλάβει τα καθήκοντα Συντονιστή του Προγράμματος Διοίκησης επιχειρήσεων στο KES College, μαζί με διάφορα διδακτικά αντικείμενα.

Είναι πιστοποιημένος επιθεωρητής συστημάτων ποιότητας (ISO 9000), περιβάλλοντος (ISO 14000) και ασφάλειας πληροφοριών (ISO 27000), καθώς επίσης και ειδικευμένος στη Διαχείριση Κρίσεων. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων με δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις, ενώ έχει βραβευτεί από το World Ports Association για την ερευνητική του εργασία, σχετικά με την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στα κύρια λιμάνια της Ελλάδας, και από την Oxford Innovation και το Small Business Assοciation της Αγγλίας για την καινοτόμο πρότασή του στη στρατηγική ανάπτυξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.

Πληροφορίες και Εγγραφές:

Kέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης @ KES College

Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5, 1055 Λευκωσία

www.training.kes.ac.cy    Τηλ: 22875737    Φαξ: 22756562     Email:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Με τη λήξη του προγράμματος θα απονεμηθεί από το ΚΕΚ KES College Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όσους συμμετέχοντες ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα.

Το ΚΕΚ KES College έχει εγκριθεί από την ΑνΑΔ και ως Κέντρο Αξιολόγησης Επαγγελματικών προσόντων (ΚΑΕΠ) στους τομείς Τουριστική Βιομηχανία και Παροχή Επαγγελματικής Κατάρτισης.

 

Κατεβάστε το πλήρες Φυλλάδιο Προγράμματος εδώ.

Λογότυπο ΑνΑΔ για έγκριση Προδιαγραφών gr SYNHTHI col 2

 

ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΚΕΚ) KES COLLEGE 

Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5
1055 Λευκωσία - Κύπρος

Τηλ. : +357 22 875737
Φαξ : +357 22 756562

Email: info@training.kes.ac.cy