eksipiretisi pelaton 1920x445

ΔΗΛΩΣΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Hμερομηνίες: 30 Νοεμβρίου και 07 Δεκεμβρίου 2022, KES College, Λευκωσία

- Ώρες: 08:30 - 16:30

- Διάρκεια: 14 ώρες

- Πληρωτέο Ποσό για Επιχειρήσεις που δικαιούνται Επιχορήγηση από την ΑνΑΔ:  €160

- Κόστος πριν την επιχορήγηση: €328

Ανάγκη Κατάρτισης:

Έχει παρατηρηθεί ότι στην εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους αναψυχής, πολλοί από τους εργαζόμενους δεν γνωρίζουν τις σωστές τεχνικές προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών με αποτέλεσμα να προσφέρουν χαμηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, η οποία δεν ικανοποιεί τους πελάτες. Γι’ αυτό υπάρχει μεγάλη ανάγκη να καταρτιστούν οι εργοδοτούμενοι επιχειρήσεων στις σωστές τεχνικές προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το πρόγραμμα αφορά Υπεύθυνους και Λειτουργούς εξυπηρέτησης πελατών σε χώρους αναψυχής (π.χ. καφέ, εστιατόρια, ταχυφαγεία, παιδότοπους, θεματικά πάρκα, ξενοδοχεία)

Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά

Εκπαιδεύτρια: κα. Πετρούλα Παπαλεοντίου Τασουρή

Μέθοδος Κατάρτισης:

Η υλοποίηση του προγράμματος θα γίνει με κατά πρόσωπο εκπαίδευση.

Στόχοι:

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων:

  1. Περιγράφουν το όραμα της επιχείρησης.
  2. Απαριθμούν τους άξονες επιτυχίας των χώρων αναψυχής.
  3. Επεξηγούν τις τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών.
  4. Κατονομάζουν διάφορες εστίες κινδύνου στους χώρους εργασίας τους.
  5. Ορίζουν το περιεχόμενο του μενού για τους α λα καρτ πελάτες.

Σε επίπεδο δεξιοτήτων:

  1. Εφαρμόζουν προληπτικά μέτρα για να μην δημιουργούνται εστίες κινδύνου.
  2. Χρησιμοποιούν τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών.
  3. Διαχειρίζονται σωστά τα παράπονα των πελατών.
  4. Τηρούν τις πρόνοιες του πρωτοκόλλου covid 19 που αφορούν την εργασία τους.
  5. Εφαρμόζουν την τεχνική της προτεινόμενης πώλησης.

Σε επίπεδο στάσεων:

  1. Σέβονται το όραμα της επιχείρησης υιοθετώντας πρακτικές για την υλοποίηση του.
  2. Αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία τους δύσκολους πελάτες επικοινωνώντας αποτελεσματικά μαζί τους.

Περιεχόμενο προγράμματος

 Όραμα και στόχοι επιχείρησης

  • Άξονες επιτυχίας των χώρων αναψυχής
  • Στόχοι επιχείρησης και ατομικοί εργασιακοί στόχοι

Γλώσσα Σώματος

  • Προσωπική εμφάνιση
  • Γλώσσα σώματος
  • Τύποι πελατών

Ασφάλεια και Καθαριότητα

  • Εστίες κινδύνου
  • Πρωτόκολλο καθαριότητας και υγιεινής

Εξυπηρέτηση Πελατών

  • Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
  • Εξυπηρέτηση Πελατών α λα καρτ/σε πάρτι

Προτεινόμενη Πώληση και χειρισμός ιδιαίτερων απαιτήσεων πελατών

  • Προτεινόμενη Πώληση
  • Διαδικασία χειρισμού παραπόνων

 

Βιογραφικό Εκπαιδεύτριας:

Η κα Πετρούλα Παπαλεοντίου Τασουρή κατέχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Μάρκετινγκ, δίπλωμα στη Δημοσιογραφία και είναι Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Επαγγελματικής Κατάρτισης Επιπέδου 5.

Είναι Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων, Event Planner και Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης. Διαθέτει 15 χρόνια εμπειρίας ως Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και  Διοργάνωσης & Συντονισμού Εκδηλώσεων.

Από το 2011-2020 ήταν ιδιοκτήτρια και διοικούσε πολυχώρο με εστιατόριο/καφετέρια/παιχνιδότοπο. Μεταξύ άλλων ήταν υπεύθυνη για την διοργάνωση εκδηλώσεων, την επικοινωνία με τους πελάτες και την εκπαίδευση του προσωπικού στην εξυπηρέτηση πελατών.

Κατεβάστε το πλήρες Φυλλάδιο Προγράμματος εδώ.

 Λογότυπο ΑνΑΔ για έγκριση Προδιαγραφών gr SYNHTHI col 2

ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΚΕΚ) KES COLLEGE 

Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5
1055 Λευκωσία - Κύπρος

Τηλ. : +357 22 875363
Φαξ : +357 22 756562

Email: info@training.kes.ac.cy