- Ώρες: 08:30 - 16:30
- Διάρκεια: 14 ώρες
- Πληρωτέο Ποσό για Επιχειρήσεις που δικαιούνται Επιχορήγηση από την ΑνΑΔ: €160
- Κόστος πριν την επιχορήγηση: €328
Ανάγκη Κατάρτισης:
Έχει παρατηρηθεί ότι στην εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους αναψυχής, πολλοί από τους εργαζόμενους δεν γνωρίζουν τις σωστές τεχνικές προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών με αποτέλεσμα να προσφέρουν χαμηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, η οποία δεν ικανοποιεί τους πελάτες. Γι’ αυτό υπάρχει μεγάλη ανάγκη να καταρτιστούν οι εργοδοτούμενοι επιχειρήσεων στις σωστές τεχνικές προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών.
Σε ποιούς απευθύνεται:
Το πρόγραμμα αφορά Υπεύθυνους και Λειτουργούς εξυπηρέτησης πελατών σε χώρους αναψυχής (π.χ. καφέ, εστιατόρια, ταχυφαγεία, παιδότοπους, θεματικά πάρκα, ξενοδοχεία)
Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά
Εκπαιδεύτρια: κα. Πετρούλα Παπαλεοντίου Τασουρή
Μέθοδος Κατάρτισης:
Η υλοποίηση του προγράμματος θα γίνει με κατά πρόσωπο εκπαίδευση.
Στόχοι:
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
Σε επίπεδο γνώσεων:
Σε επίπεδο δεξιοτήτων:
Σε επίπεδο στάσεων:
Περιεχόμενο προγράμματος
Όραμα και στόχοι επιχείρησης
Γλώσσα Σώματος
Ασφάλεια και Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση Πελατών
Προτεινόμενη Πώληση και χειρισμός ιδιαίτερων απαιτήσεων πελατών
Βιογραφικό Εκπαιδεύτριας:
Η κα Πετρούλα Παπαλεοντίου Τασουρή κατέχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Μάρκετινγκ, δίπλωμα στη Δημοσιογραφία και είναι Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Επαγγελματικής Κατάρτισης Επιπέδου 5.
Είναι Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων, Event Planner και Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης. Διαθέτει 15 χρόνια εμπειρίας ως Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Διοργάνωσης & Συντονισμού Εκδηλώσεων.
Από το 2011-2020 ήταν ιδιοκτήτρια και διοικούσε πολυχώρο με εστιατόριο/καφετέρια/παιχνιδότοπο. Μεταξύ άλλων ήταν υπεύθυνη για την διοργάνωση εκδηλώσεων, την επικοινωνία με τους πελάτες και την εκπαίδευση του προσωπικού στην εξυπηρέτηση πελατών.
Κατεβάστε το πλήρες Φυλλάδιο Προγράμματος εδώ.
Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5
1055 Λευκωσία - Κύπρος
Τηλ. : +357 22 875363
Φαξ : +357 22 756562