Έναρξη: 18 Μαΐου 2023 Λήξη: 25 Μαΐου 2023 Διάρκεια: 14 ώρες
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά
Πληρωτέο ποσό για επιχειρήσεις που δικαιούνται επιχορήγηση από την ΑνΑΔ: €160
Κόστος χωρίς την επιχορήγηση της ΑνΑΔ: €340 Επιχορήγηση ΑνΑΔ: €180
Ο ελάχιστος αριθμός θέσεων είναι 6. Ο μέγιστος αριθμός θέσεων είναι 25.
Πληροφορίες και Εγγραφές:
Kέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης @ KES College
Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5, 1055 Λευκωσία
www.training.kes.ac.cy Τηλ: 22875363 Φαξ: 22756562 Email:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ανάγκη κατάρτισης:
Η ανάγκη κατάρτισης εμφανίζεται στον χώρο των επιχειρήσεων όπου η λανθασμένη χρήση της επικοινωνίας δημιουργεί προβλήματα, τα οποία οδηγούν στις διαπροσωπικές εντάσεις, στο χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, στη μείωση της παραγωγικότητας και ως εκ τούτου στις μειωμένες πωλήσεις.
Ο σκοπός του προγράμματος είναι να καταρτίσει τα άτομα που εργάζονται στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών, στην κατάλληλη χρήση της Γλωσσικής Επικοινωνίας, για τη βέλτιστη, ουσιαστική, ενεργητική και εποικοδομητική ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία, καθώς και την επικοινωνία μεταξύ των πελατών και των διαφόρων οργανισμών με τους οποίους συνεργάζονται. To πρόγραμμα αποσκοπεί στην αύξηση της αποδοτικότητας των υπαλλήλων και στην αναβάθμιση της ποιότητας της απόδοσής τους και κατ’ επέκταση στην αύξηση των πωλήσεων/εσόδων της επιχείρησης.
Ο απώτερος στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τα άτομα που καλούνται να επικοινωνήσουν με άτομα άλλων οργανισμών ή πελάτες που είναι δυσαρεστημένοι, για να μπορούν να ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις, το σωστό φρασεολόγιο, την αρμόζουσα τονικότητα και χροιά φωνής, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η λύση του προβλήματος, να εξουδετερώνονται τυχόν παρεξηγήσεις, ο πελάτης/άτομα άλλων οργανισμών να μένουν ικανοποιημένοι και να αποκαθίσταται η εμπιστοσύνη προς τον εν λόγω οργανισμό.
Σε ποιους απευθύνεται:
Εργαζόμενοι στον τομέα της Επικοινωνίας και της Εξυπηρέτησης Πελατών. Επίσης στο πρόγραμμα μπορούν να λάβουν μέρος διευθυντικά στελέχη και υπεύθυνοι τμημάτων.
Στόχοι:
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
Σε επίπεδο γνώσεων ο καταρτιζόμενος μπορεί να:
Σε επίπεδο δεξιοτήτων ο καταρτιζόμενος μπορεί να:
Σε επίπεδο στάσεων ο καταρτιζόμενος μπορεί να:
Περιεχόμενο προγράμματος:
Ενότητα 1: Όραμα και Στόχοι του Οργανισμού
Ενότητα 2: Λεκτική Επικοινωνία (γραπτή και προφορική)
Ενότητα 3: Εξωτερίκευση Αισθημάτων & Συναισθημάτων
Ενότητα 4: Προσωπική Εμφάνιση & Γλώσσα του σώματος
Ενότητα 5: Εξυπηρέτηση Πελατών σε προσωπικό επίπεδο
Εκπαιδεύτρια:
Η Άντρη Χαϊράλλα κατέχει Πτυχίο Ελληνικής Φιλολογίας και είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της ΑνΑΔ. Επίσης κατέχει το Master Practitioner of Neurolinguistic Programming by National Federation of NeuroLinguistic Programming καθώς και Diploma of Life Coaching by Cyprus Hypnosis, NLP & Life Coaching Institute. Εργάστηκε για αρκετά χρόνια ως καθηγήτρια και τα τελευταία χρόνια διδάσκει επαγγελματικά σεμινάρια, προγράμματα και βιωματικά εργαστήρια σε διάφορους τομείς, όπως η Ανάπτυξη και Ενδυνάμωση Δεξιοτήτων, η Προσωπική Ανάπτυξη και η Αυτοβελτίωση, η Υγιής – Ενεργητική – εποικοδομητική Επικοινωνία, η Εξυπηρέτηση Πελατών, το Επαγγελματικό Προφίλ, η Αναγνώριση & Διαμόρφωση Συμπεριφοράς, η Διαχείριση Αισθημάτων, η Επίτευξη Στόχων, η Ενδυνάμωση Εγώ και η απαλλαγή από μη εξυπηρετούμενες πεποιθήσεις κ.ά.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Θα απονεμηθεί από το ΚΕΚ KES College Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όσους από τους συµµετέχοντες θα ολοκληρώσουν µε επιτυχία το πρόγραµµα.
Το ΚΕΚ KES College έχει εγκριθεί από την ΑνΑΔ και ως Κέντρο Αξιολόγησης Επαγγελματικών Προσόντων (ΚΑΕΠ) στους τομείς Τουριστική Βιομηχανία και Παροχή Επαγγελματικής Κατάρτισης.
Κατεβάστε το πλήρες Φυλλάδιο Προγράμματος εδώ.
Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5
1055 Λευκωσία - Κύπρος
Τηλ. : +357 22 875363
Φαξ : +357 22 756562