Η μετάβαση από υπάλληλο σε προϊστάμενο

Πολυεπιχειρησιακό Πρόγραμμα
Η μετάβαση από υπάλληλο σε προϊστάμενο training_mgdo9v7b 19 July 2024
Η μετάβαση από υπάλληλο σε προϊστάμενο
Πολυεπιχειρησιακό Πρόγραμμα

Η μετάβαση από υπάλληλο σε προϊστάμενο

• Ημερομηνία Εφαρμογής: Θα ανακοινωθούν σύντομα
• Ώρες εφαρμογής: 08:30 – 16:30
• Διάρκεια: 7 ώρες
• Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά
• Τοποθεσία: KES College, Λευκωσία.
• Πληρωτέο ποσό για επιχειρήσεις που δικαιούνται επιχορήγηση από την ΑνΑΔ: €140
• Επιχορήγηση ΑνΑΔ: €140
• Κόστος χωρίς την επιχορήγηση της ΑνΑΔ: €280
• Ελάχιστος αριθμός θέσεων: 6
• Μέθοδος Κατάρτισης: κατά πρόσωπο εκπαίδευση

Ανάγκη κατάρτισης:

Η αναρρίχηση στην κλίμακα της ιεραρχίας συνεπάγεται αύξηση της εξουσίας με συνεπακόλουθη αύξηση των ευθυνών. Οι νέοι προϊστάμενοι τμημάτων αδυνατούν να αντιληφθούν γρήγορα και αποτελεσματικά τις ευθύνες που απορρέουν από τον καινούργιο τους ρόλο, με αποτέλεσμα να χάνουν γρήγορα την αξιοπιστία τους και να δημιουργούνται προστριβές με τους (πρώην) συναδέλφους τους.

Το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στο να καλύψει τις ανάγκες των νέων προϊσταμένων ώστε να τους απομακρύνει από το άγχος ανάληψης καθηκόντων, και να ενταχθούν ακόμα πιο γρήγορα στον νέο τους ρόλο και στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες που δημιουργούν τα καθήκοντά τους.

Σε ποιους απευθύνεται:

To πρόγραμμα αφορά ανώτερα, μεσαία και κατώτερα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, στελέχη δημοσίου τομέα, υπεύθυνους παραγωγής, υπεύθυνους πωλήσεων, εργοδηγούς, υπεύθυνους προσωπικού, τομεάρχες καθώς επίσης και επιχειρηματίες

Στόχοι:

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

(σε επίπεδο Γνώσεων)

Να διατυπώνουν τις αρμοδιότητες και τους ρόλους των Διοικητικών Στελεχών
Να κατανοούν τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την αναρρίχηση στην ιεραρχική κλίμακα
Να απαριθμούν τις λειτουργίες του Μάνατζμεντ.

(σε επίπεδο Δεξιοτήτων)

Να τεκμηριώνουν τις προτεραιότητες των δράσεών τους
Να οργανώνουν αποτελεσματικά τον χρόνο και τις δραστηριότητές τους
Να αιτιολογούν τις αποφάσεις που καλούνται να λάβουν

(σε επίπεδο Στάσεων)

Να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων
Να παρακινούν τους υφισταμένους προς επίτευξη των στόχων
Να αντιπαραβάλλουν δεδηλωμένα τεκμήρια των αποφάσεών τους

Περιεχόμενο προγράμματος:

Θέμα 1ο: Απαλλαγείτε από τον παλιό σας ρόλο

Διαχειριστείτε την αλλαγή
Προκλήσεις και παγίδες που πρέπει να αποφύγετε
Προσδοκίες των ανωτέρων σας και των υφισταμένων σας

Θέμα 2ο: Καθορίστε το στυλ συμπεριφοράς σας

Επικοινωνήστε αποτελεσματικά με τους υφισταμένους και τους προϊσταμένους σας
Διαμορφώστε την συμπεριφορά σας για να χτίσετε εποικοδομητικές σχέσεις

Στοχοθεσία για Εσάς και τους Άλλους

Θέστε Έξυπνους και μετρήσιμους στόχους
Προσπεράστε τα πιθανά εμπόδια

Θέμα 4ο Δημιουργήστε ανατροφοδότηση

Θετική και Διορθωτική Ανατροφοδότηση
Υποστήριξη και Βελτίωση

Θέμα 5ο: Κινητοποίηση

Εργαλεία κινητοποίησης στον χώρο εργασίας,
Συσχέτιση κινητοποίησης με στόχους και αξιολόγησή τους
Ορισμός Προτεραιοτήτων
Διαχείριση Χρόνου

Θέμα 6ο: Ανασκόπηση Ανακεφαλαίωση, Q&A Session

Ανακεφαλαίωση προγράμματος
Ανασκόπηση Θεματολογίας
Επισήμανση Σημείων Ειδικού Ενδιαφέροντος
Ενότητα Ερωταπαντήσεων Ανασκόπησης
Αξιολόγηση προγράμματος
Συμπεράσματα.
Κλείσιμο Προγράμματος

Σύντομο Βιογραφικό Εκπαιδευτή:

Ο Δρ. Κωνσταντίνος Δέδες είναι απόφοιτος της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, της National Academy of Business Administration της Νέας Υόρκης, με ειδίκευση στα Διεθνή Επιχειρησιακά Χρηματοοικονομικά, και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών από το ίδιο ίδρυμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) με ειδίκευση την Επιχειρησιακή Στρατηγική και Λήψη Αποφάσεων. Από το πανεπιστήμιο Αιγαίου έλαβε τον διδακτορικό του τίτλο στην επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική ως Ειδικός Μεταπτυχιακός Υπότροφος και παράλληλα τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (M.Sc.) του προγράμματος Ναυτιλία, Μεταφορές και Διεθνές Εμπόριο.

Έχει εργαστεί ως Ανώτερος Λέκτορας και Ακαδημαϊκός Διευθυντής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Glyndwr και του κολλεγίου Blake Hall College του Λονδίνου. Επίσης έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος σε μεγάλους οργανισμούς παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών όπως και στέλεχος στο Χρηματιστήριο της Θεσσαλονίκης. Επιπρόσθετα έχει διατελέσει Συντονιστής του Προγράμματος «Διοίκησης Επιχειρήσεων» στο KES College, μαζί με διάφορα διδακτικά αντικείμενα.

Είναι πιστοποιημένος επιθεωρητής συστημάτων ποιότητας (ISO 9000), περιβάλλοντος (ISO 14000) και ασφάλειας πληροφοριών (ISO 27000), καθώς επίσης και ειδικευμένος στη Διαχείριση Κρίσεων.

Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων με δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις, ενώ έχει βραβευτεί από το World Ports Association για την ερευνητική του εργασία, σχετικά με την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στα κύρια λιμάνια της Ελλάδας, και από την Oxford Innovation και το Small Business Assοciation της Αγγλίας για την καινοτόμο πρότασή του στη στρατηγική ανάπτυξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ:
Kέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης – ΚΕΚ, KES College
Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5, 1055 Λευκωσία
www.training.kes.ac.cy    Τηλ: 22875363   
Φαξ: 22756562     Email:[email protected]

Θα απονεμηθεί από το ΚΕΚ KES College Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όσους από τους συµµετέχοντες θα ολοκληρώσουν µε επιτυχία το πρόγραµµα.

Το ΚΕΚ KES College έχει εγκριθεί από την ΑνΑΔ και ως Κέντρο Αξιολόγησης Επαγγελματικών Προσόντων (ΚΑΕΠ) στους τομείς Τουριστική Βιομηχανία και Παροχή Επαγγελματικής Κατάρτισης.